Friday 3 October 2014

havearkitekt

havearkitekt

havearkitekt
havearkitekt

havearkitekt

Franchise,franchising,australske franchises,sammenligne franchises,find en franchise,købe en franchise,søg efter franchises,franchises i Australien, havearkitekt,franchise hjælpe, havearkitekt,hvad man skal se efter i en franchise,franchise Køb af en Franchise er et stort skridt, ligesom køber enhver virksomhed. Det bedste ved en franchise er dog, havearkitekt, at du skal forvente en god track record og svar på alle dine spørgsmål, havearkitekt, da franchisegiveren skulle have været der og gjort det før! Denne artikel vil give dig masser af spørgsmål. NB: Du skal underskrive dokumenter forbud mod afsloering og rent faktisk anvender til koncessionsafgift før du kan få svar på nogle (men ikke alle) af disse spørgsmål. Hvis du finder en franchisegiver er uvillig til at besvare disse spørgsmål, der skal fortælle dig noget, bør det ikke? 1. Er et medlem af franchisen i Australien? 2. Har de autoriserede helt i overensstemmelse med FCA adfærdskodeksen og medlemsstaternes standarder i alle henseender? Disse to krav er obligatorisk for medlemskab af FCA, så du kan være sikker på, at hvis de er en FCA medlem, de allerede er blevet undersøgt for overholdelse af disse. NB: medlemskab er valgfrit - hvis Franchisors er medlemmer, kan det give en grad af troværdighed, men mange gode Franchisors er ikke medlemmer af FCA. 3. Er virksomheden blevet styret (kør som business) af franchisegiveren? 4. Hvor længe har den Franchise er i drift?

havearkitekt

5. Hvor mange serier er blevet solgt? 6. Hvor mange serier er ejet af firmaet? 7. Hvor mange serier der i aktiv drift? 8. Hvor mange franchisetagere har solgt deres franchise som en vedvarende bekymring? 9. Hvor mange aktive franchisetagere konsekvent overholder franchise indtægter og overskud projektioner? 10. Hvor mange retssager er blevet indgivet af franchisetagerne mod franchisegiverens? 11. Hvor mange franchisetageren rådets møder har været afholdt i de sidste 12 måneder? 12. Hvad marketing er genereret af franchisegiveren? 13. Hvilken uddannelse? 14. Hvilket niveau af løbende støtte? 15. Hvordan er oplæring og støtte?

havearkitekt

16. Hvad er opsætningen af hovedkontoret team? 17. Hvad er kundens profiler? 18. Tid og livsstil resultater (5 dage om ugen, 7 dage om ugen osv. )? 19. Beskæftigelse af medarbejdere? 20. Hvilke garantier er afgivet, vedrørende: A) markedsføring B) Indkomststøtte C) Business-generation D) Franchise tilbagekøb 21. Kan du tale med så mange franchisetagere, havearkitekt, du vil, og de vil give dig nogle navne på kontaktpersoner og telefonnumre?
havearkitekt
22. Når du har talt med franchisetageren med mindre end 12 måneder i franchisen, få dem til at give en bedømmelse af 5, hvor 5 er den højeste og 1 laveste om: A) støtte til markedsføring B) plan for løbende Support C) niveau og uddannelsens kvalitet D) Business-generation som følge af franchisegiveren marketing E) generelle tilfredshed 23. Når du har talt med franchisetageren med mere end 12 måneder i franchisen, få dem til at give en bedømmelse af 5, hvor 5 er den højeste og 1 laveste om: A) støtte til markedsføring B) plan for løbende Support C) niveau og uddannelsens kvalitet D) Business-generation som følge af franchisegiveren marketing E) generelle tilfredshed 24.
havearkitekt

No comments:

Post a Comment