Friday 3 October 2014

3D visualisering

3D, visualisering

3D visualisering
3D visualisering

3D, visualisering

Indrette dig og sætte dig tilbage i det, 3D, visualisering, og start, tid til dine foretrukne tidsfordriv. 3 Hvorfor Homeschooling sten 499

3D, visualisering

Nogensinde spekuleret på, hvorfor nogle studerende simpelthen elsker at homeschooled? Læs hvorfor denne tidligere studerende mener homeschooling rystet! Homeschooling, home skole, gymnasium 1. Det er ikke kedelig som alle komme ud.

3D, visualisering

Jeg tilbragte de første 5 ½ år af min uddannelse i offentlige skoler. Der var, naturligvis, tidspunkter, hvor jeg nød lærer ting og taler med mine venner. På overfladen, men der var lange strækninger af monotoni og kedsomhed. Og det var kun grade school! Jeg kan ikke engang forestille sig, hvad det ville have fået i midten og gymnasiet. Jeg svagt husker en klasse jeg gik i 6. klasse før jeg begyndte at blive homeschooled. "Konfliktløsning" de kaldte det. Det var en hel klasse vi skulle sidde i 50 minutter om dagen på hvordan man ikke skal komme i en kamp. I stedet for lære os noget nyttigt såsom matematik, historie og videnskab, 3D, visualisering, vi havde til at sidde og læse i en fistfight var ikke godt for nogen. Jeg synes, det er en selvfølge, 3D, visualisering, at homeschooling var langt mere interessant. Jeg var hverken gør noget og lære, eller var jeg nyder min fritid. Jeg havde aldrig til at sidde gennem længere perioder af ensformigt foredrag eller stirre på en tavle og en lærer forplejning til den langsomste student i klasseværelset. Jeg var i stand til at lære i mit eget tempo og nyde det. 2. Ingen giver dig nogen en olfert.
3D, visualisering
Medmindre du selvfølgelig har en ældre søskende og så du kan få mere nogen en olfert end du kan håndtere. En af de fantastiske ting ved at være homeschooled er, at der ikke er nogen vanskelig social struktur, du skal passe dig selv. Medmindre man lever i et meget kompliceret familie, er der ingen bøller, ingen stofmisbrugere og så videre. Igen, det er mere end hvad du behøver ikke at beskæftige os med, men også hvad du får. Der homeschooled gjort mig til en meget stærkere relationer med mine forældre og mine søskende, 3D, visualisering, og jeg fandt en række venner gennem vores homeschool gruppe og kirke og så videre. Jeg fandt, at da jeg ankom til kollegiet kunne jeg nemt kommunikere med alle fra ældre studerende (nogle var endda også bedsteforældre, der kommer tilbage til deres uddannelse) til de yngre studerende og selv de professorer og personale. Ingen af disse mennesker nogensinde har givet mig en wedgy. 3. Oddsene er din lærer vil sikkert gerne.
3D visualisering
Jeg har ikke personligt nogensinde har problemer med en lærer, der ikke ser ud til at have mig eller behandle mig godt, men jeg ved, at disse oplevelser derude. Odds stiger, tror jeg, som du kommer i gymnasiet, du kan løbe ind i en lærer, at du enten ikke kan lide eller ikke lide du af en eller anden grund. Jeg vil ikke sige, at det er noget personligt, 3D, visualisering, blot der er sammenstød mellem personligheder.

No comments:

Post a Comment